Ofte stillede spørgsmål
Ordre & Levering

Du kan bestille fra hjemmesiden eller via mobilappen. Denne app er tilgængelig til iOS og Android. Ved at indtaste dit postnummer kan du se, hvilken restaurant der leverer til dig. Så kan du vælge retter og afgive din bestilling.

For at ændre eller annullere dine bestilte produkter bedes du kontakte restauranten hurtigst muligt. På grund af den hastighed, hvormed bestillinger udarbejdes af restauranter, er det desværre ikke muligt at kommunikere disse ændringer eller aflysninger via Ordernjoy.dk.

Hvis du har modtaget et ordrenummer på din skærm efter bestilling, er din ordre blevet behandlet og sendt til restauranten. Det er muligt, at bekræftelsesmailen er havnet i spam-mappen.

Leverings- eller afhentningstider kan variere afhængigt af restaurant. Ordernjoy.dk har ingen indflydelse på denne beslutning. Leverings- og afhentningstider kan variere fra restaurant til restaurant og afhænger også af, hvor travlt restauranten har. Eksempelvis kan leveringstiden forlænges om søndagen, da det er den travleste dag for restauranter.
Du kan dog også bestille på forhånd (på selve dagen) og angive omkring hvilket tidspunkt du ønsker at modtage din ordre. Dette giver restauranten lidt mere tid til at planlægge og forberede leveringen af ​​din ordre. Du kan vælge det ønskede leveringstidspunkt, når du gennemfører din ordre, og det valgte tidspunkt kan altid findes i din bekræftelsesmail.
Ordernjoy.dk påtager sig intet ansvar for restaurantleveringstider. Hvis leveringen af ​​din ordre er alvorligt forsinket, bør restauranten kontakte dig herom.

Hvis din ordre ikke er blevet leveret, anbefaler vi, at du kontakter restauranten først. Restauranten er ansvarlig for at forberede og levere din ordre. Ordernjoy.dk videregiver kun din ordre til restauranten. Af denne grund påtager Ordernjoy.dk sig kun ansvar for rettidig og korrekt fremsendelse af din ordre og ikke for dens levering. Modtager du ikke svar fra udbringningsrestauranten og ønsker du at klage over for sen levering, kan du kontakte vores kundeservice via kontaktsiden. Vi hjælper dig gerne!

Vi vil gerne invitere dig til altid at kontakte restauranten først for at finde en hurtig løsning. Til dette skal du opbevare din bekræftelsesmail som bevis på, hvad du har bestilt.
Konto

Opretter du en ny konto fx via mobilapplikationerne, skal du bekræfte din konto via din smartphone (Ordernjoy.dk app skal være installeret). Det er for eksempel ikke muligt at oprette en ny konto via webbrowser og verificere via mobilapplikationen. (eller omvendt).

Har du allerede oprettet en konto, men glemt din adgangskode? Klik derefter på 'Log ind' øverst til højre i din browser. Klik derefter på 'Glemt adgangskode'. Indtast din e-mailadresse her, og du vil modtage en e-mail med mulighed for at indstille en ny adgangskode.

Nej, hvis du vil bestille mad på Ordernjoy.dk behøver du ikke oprette en konto. Vi mener, at det skal være nemt og tilgængeligt at bestille mad online. Så hvis du ikke har brug for en konto, kan du altid bare afgive en ordre.

Ønsker du at slette din konto hos Ordernjoy.dk, bedes du kontakte vores kundeservice via kontaktsiden. For at slette din konto har vi brug for følgende oplysninger fra dig: dit for- og efternavn og den e-mailadresse, som kontoen er knyttet til.
Kvalitet og tilfredshed

Ordernjoy.dk er kun en mellemmand og fungerer som en kanal for din ordre til udbringningsrestauranten. Ordernjoy.dk videresender kun din online bestilling til den udbringningsrestaurant efter eget valg. Det betyder, at vi ikke har nogen som helst indflydelse på varigheden af ​​leveringen eller kvaliteten af ​​maden leveret af restauranten. Hvis du er utilfreds med din bestilling, kan du kontakte restauranten via telefonnummeret i bekræftelsesmailen. Du kan også kontakte vores kundeservice. Vi sender derefter din klage videre til restauranten og beder dem kontakte dig for at behandle klagen.

Du bestilte fra en restaurant, men denne restaurant siger, at den ikke modtog ordren gennem Ordernjoy.dk? I så fald bedes du kontakte vores kundeservice. Vi tjekker for dig, om ordren er blevet bekræftet af restauranten eller ej. Bemærk venligst, at videresendelse af en ordre kan tage op til 15 minutter afhængig af forbindelsen til restauranten.

Vi bruger et klassificeringssystem til at angive kvaliteten af ​​maden og leveringen af ​​vores tilknyttede restauranter. På hver restaurant fra 1 vurdering kan du se disse anmeldelser på hjemmesiden, samt se hvor mange stjerner denne restaurant har modtaget fra sine kunder. Cirka to timer efter du har modtaget din ordre, modtager du en anmeldelsesmail fra Ordernjoy.dk. Du kan angive din mening om leveringen og kvaliteten af ​​din ordre via et link i denne e-mail. På denne måde lader du også andre kunder vide, hvor tilfreds du var med leveringsrestaurantens service, hvilket kan gøre restaurantvalget lettere for fremtidige bestillere. Hvis du ikke er logget ind, når du skriver anmeldelsen, vil Ordernjoy.dk bede dig om at logge ind på det tidspunkt.